Doelgroep
Iedereen die, uit hoofde van zijn of haar functie, betrokken is bij dienstverlening en daarin afhankelijk is van samenwerking met de klant, cliënt, patiënt of burger. Leidinggevenden en medewerkers in ziekenhuizen, gezondheidszorg, ouderenzorg, onderwijs, lokaal bestuur en de dienstverlenende sector.
Na dit traject kun je...
Je krijgt inzicht in de psychologie van gastvrijheid en leert de diepere lagen kennen van mensgerichte gastvrijheid. In één dag verrijk je jouw eigen gastvrijheid met inzichten door naar jouw eigen organisatie te kijken vanuit het perspectief van gastvrijheidsbeleving. Na afloop van deze dag bent je in staat de inzichten om te zetten in doelgerichte kleine acties in jouw eigen organisatie.
Je werkt aan de volgende competenties:
De workshop bestaat uit twee dagdelen inclusief lunch. In de workshop zullen we op interactieve inspirerende wijze aan de slag gaan met de nieuwste inzichten vanuit de hospitalityindustrie en die vertalen naar jouw eigen organisatie. Met name praktijkgericht, #hoedan?
De facilitators van deze dag zijn Jeroen Frerichs en Maarten Bos. Beiden onderdeel van het Hospitality Consultancy team van Hotel Management School Maastricht. Ervaren trainers en senior adviseurs op het gebied van (persoonlijk)leiderschap, teamontwikkeling en gastvrijheidsontwikkeling in verschilende maatschappelijke sectoren.
Het programma van de workshop bevat onder meer de volgende onderdelen:
Ochtend:
Middag: