Hospitality

Ben je een medewerker of leidinggevende in een dienstverlenende organisatie? Wil je je klanten, patiënten of gasten écht centraal zetten? En wil je weten hoe je bezieling en beleving (terug)brengt in jouw organisatie? Ben jij op zoek naar een opleiding in Hospitality. Maar welke opleiding past het beste bij jou?

Leergang Hospitality 

De opleiding Hospitality Innovator van de Hotel Management School Maastricht en Zuyd Professional omvat één tweedaagse startbijeenkomst plus vier bijeenkomsten van een dag, verspreid over een half jaar. Je geniet daarbij van onze gastvrijheid, heerlijke lunches en een diner met overnachting in ons Teaching Hotel Chateau Bethlehem in Maastricht. Werk je in een leidinggevende functie in een dienstverlenende organisatie? Bijvoorbeeld in de zorg, horeca, retail of overheid? Of ben je een medewerker die gastvrijheid naar een hoger niveau wil tillen? Wil jij ervoor zorgen dat jouw organisatie een plek is waar je blij van wordt? En wil je daarnaast werken aan je persoonlijke groei? 

Workshop Gastvrijheidsontwikkeling

Heb jij het idee dat de gastvrijheid in jouw organisatie wel een update kan gebruiken? Gastvrijheid is niet de oude wijn van klantgerichtheid in nieuwe zakken gegoten; het is een fundamentele verandering in het denken én handelen van alle medewerkers, collega's en managers in jouw organisatie.
Veel contact tussen klant en organisatie verloopt via internet met inlogcodes en wanneer je een willekeurige organisatie belt, verzekeringsmaatschappij, energieleverancier of de gemeente dan word je door een voicecomputer automatisch naar het juiste loket gestuurd. Als tegenreactie op deze trend zien we een toenemende behoefte aan ‘gewoon’ menselijk contact. Authentiek, menselijk contact met de klant en ook met jouw eigen medewerker maakt daadwerkelijk het verschil en is onmisbaar voor een 9+ klantbeleving.

  • Niveau: hbo
  • Bewijs van deelname
  • Woensdag of donderdag hele dag
  • Locatie: Maastricht of Vught​

Workshop Leidinggeven in gastvrijheid

Is een vervolg op de workshop Gastvrijheidsontwikkeling. Heb jij het idee dat de gastvrijheid in jouw organisatie wel een update kan gebruiken? De wereld verandert. En niet alleen verandert de wereld, maar dat doet zij in een toenemende snelheid. Ontwikkelingen in technologie en globalisering veranderen de relatie tussen organisaties en hun klanten waarbij digitalisering een belangrijke trend is.
Veel contact tussen klant en organisatie verloopt via internet met inlogcodes en wanneer je een willekeurige organisatie belt, verzekeringsmaatschappij, energieleverancier of de gemeente dan word je door een voicecomputer automatisch naar het juiste loket gestuurd waar een medewerker je niet vraagt naar jouw naam, maar naar jouw postcode, jouw klantnummer of jouw burgerservicenummer. Blijkbaar gaat het niet om wie je bent maar om de vraag onder welke code jouw gegevens in het systeem te vinden zijn.

  • Niveau: hbo
  • Bewijs van deelname
  • Woensdag of donderdag hele dag
  • Locatie: Maastricht of Vught